Cristi Grosu – nominalizare la UNITER pt debut


…aveam intr-o primavara o palarie cu doua fete -bej-maro care-i statea f bine. n-o mai am. i-as face-o cadou. priveam amuzata cum toate gagicile din cantina unui liceu timisorean intorceau capul dupa el. il vazusera la bustul gol cu o colivie in mana pe scena teatrului german. avea parul cret, brunet, pana la umeri, f bichonic, if i may say so. se pregatea sa dea la actorie la cluj. caras il incuraja cu indarjire si asta nu din spirit concitadin (amandoi sunt din Iasi). mi-a placut la nebunie intr-un examen de anu 3 commedia dell’arte la care am ras cu lacrimi. fugitiv la teatrul imposibil. s-a tuns. nu am apucat sa-i vad spectacolu de licenta. l-am revazut acum ceva vreme in bucuresti intr-o piesa cioraniana de-a lui Afrim jucata la odeon, aia faina in care-a adus iepuri pe scena. i-am facut poze in hol. la un party de la tiff-ul de anu trecut caras imi aratase ce brand a facut baiatu. impresionant.

azi i-am citit numele in cateva articole. da, mi-a crescut inima de bucurie si mandrie „de mama”, ca deh, am prins un pic din cresterea lui in ale actoriei.

cristi grosu e pe lista nominalizatilor la UNITER -premiul pentru debut. pt rolul din „Purificare”, ala montat de Andrei Serban la Teatrul National din Cluj, care-a oripilat la FNT acu aproape 3 luni. a ajutat deci, alaturi de Anca Hanu, ca spectacolu asta sa ajunga la performanta de 6 nominalizari.

purificare_038.jpg

lasand la o parte montarea lui serban (actorii chiar sunt foarte buni si dedicati) care mi se pare o tampenie pretioasa (m-as incumeta sa raman pana la final daca as avea de stat pe un scaun confortabil), cristi grosu e chiar un actor foarte fain (si aci nu ma refer numai la fizicu lui demential lucrat – ar face o gramada de bani pt un shooting pt un catalog de underwear).
e indraznet, plastic, ghidush (si aici iar imi vine sa rad cand imi amintesc de povestea spusa d un actor, oripilat ca o tipa i-a cerut sa se arate „ghidush” la un casting), e puternic, natural, muncitor. isi merita un loc in „generatia asteptata”. si merita si uniterul.

t4t1.jpg

1. poza din arhiva personala a lu mako: de la stanga (jos) la dreapta(jos) – vladut cepoi, ionut caras, cip rosu, cristi grosu. timisoara, aprilie 2001. ps- mi-am amintit „ca am mers la Deva” :)) dupa aia.

2. poza din arhiva personala a lu mako: de la stanga la dreapta – anca damacus, cristi grosu, ionut caras, bucuresti, octombrie 2004.

grosu2004.jpg

4 gânduri despre „Cristi Grosu – nominalizare la UNITER pt debut

  1. ba da nu il\ mai \laudati atat ca nu mai poate dormi bine la noapte si i se racesc muskii sau i se infierbanta?!….salutare tuturor salut mako brava pt grosu and company.hahahahahah.adika si io…hihihihihifaine poze numa k akum am mai faine sunt in bucuresti apropos la atelierul lui penciulesku pe shakespeare(am fost admis din multi …..hihiihoooo-asta k sa vezi k sunt io si k nuj mi-a skazut egou…te pup.numa bine SUNA-MA

  2. hehe
    daca s-ar fi luat in seama omul cu valizele, poate ar fi fost o treaba… cu uniteru, zic… da asta e o chestie despre care imi face rau sa vb. si eu ii tin pumnii lui cristi, normal. cum i-am tinut pumnii si lui manole. auzi, mai e nominalizat rebe? ca atunci…:))

  3. da, stiam ca am poza pe undeva, mi-a iesit cu search-u din PC.
    de red nu stiu nimic, ar fi cool o revedere.
    de uniter, ce sa zic, sunt totusi singura manifestare de gen, buna, rea. ii tin pumnii lu cristi. si asteot sa iti tin pumnii si tie..

  4. makooooo!!!!
    nu stiam poza aia!!! e de la festival, cand aveau ei spectacol si tu ma certai ca am schimbat nr de tel si am pierdut un casting, nu??? ce mica eram si ce fraza aveam!!! aia sunt pantalonii cumparati de la oradea, unde nu aveam bani nici de chilotzi:))
    cristi si anca? super!!! desi nu am nici un respect pt premiile uniter, cu argumente, ma bucur pt ei.
    A!!!! si red, dragul de el.m-am gandit la el intr-o seara. mai stii ce face? pe unde bantuie? stii ca era sa ma mut in bucuresti cand l-am cunoscut? amor…

Lasă un răspuns

