de imperekeri cu sex de calitate


paul_mihaela OFFLINE
 

vreau sex de calitate ,fostul sot a trecut la poponari si ………….. sint asistenta la spitalul din viseu si m-a facut de ras ,fiind poponar tre sa stie toata lumea ,are o dacia veche cu nr MM 87 PAU ,POPONARUL NAIBI

are 36 de ani, 1,63 m, 53 de kg, e o asistenta roscata la spitalu din viseu, si isi cauta pereche

fiind eu in maxim puseu de generozitate m-am gandit pt ca sa postez pe blog mesaju, sa se stranga de-o pupolarizare.
cand colo, am vazut ca desi are ca hobby: „sex, sex, sex”, si n-are preferinte in materie de varsta si finante la barbati, isi doreste ca partenru sa fie „asistent spital viseu”… no, eu am incercat, fata, tu n-ai vrut… da honestly de ce kkt sa dai msj pe tot netu ca vrei sa te cuplezi cu un coleg de munca????

ALTE PREFERINTE ALTE CAUTARI ALTE DORINTE:

El sa aiba intre 120 si 217 cm inaltime, nu-i bai; intre 34 si 160 de kile si sa castige sub 100 de euro, ca tot ii bun, pt ea, studenta de 23 de ani, de 170 de cm inaltime verticala si 71 de kilograme. Ea este nancy me cu MESAJUL: i am looking for a man that is very good careing and honest that can take good care of me for life

deci din acestea deducem ca anunturile de imperekere nu vor disparea niciodata, ci, dimpotriva, vor alimenta mereu industria infloritoare
   
Lasă un răspuns

