O.Z. revine


nume de cod1: rapandula. pt unii. nume de cod 2: „eu sunt un fel de contele de monte cristo. pentru ea . oana zavoranu. care la emisiunea de mare interes de labeunu moderata de seximboala monica stan (hl confidential) a amintit de telenovela in care va juca, inspirata de viata ei, unde se va juca pe ea incepand de la 17 ani, multumita medicului ciolacov or sthin. in care nu va juca si pepe pt ca „a cerut un purcoi de bani”. tot O.Z face si castingu adica o alege pa mama ei, il alege si pe barbatu ei deci cu care sa se pupe si sa se certe. deci practic parasihologizand psihedlic, face un act defulatoriu,refugiindu-se in lumea inventata, de fapt una cu tzoale mai bune si mai, well… gratis si cu mai multa margarina decat viata reala.

deci O.Z. revine. oh, joy!

ps. „domnul vadim a declarat ca ma va propune la alegeri parlamentar de bucuresti… si acolo tre sa fii mai doamna. (…) eu n-am o fusta mai lunga, as fi o altfel de parlamentar, ma dau cu sclipici sa mai luminez sala, ma dau cu un parfum mai puternic sa-i trezesc.. chiar as fi luptatoare”

pps.. mai este oana vasilescu.. sau olguta..oare mai este o oana in PRM? pt mine PRM=vadim. punct. la conferintele lui eu sunt in dreapta sa lucru care oftica pe multa lume si mie imi place ca lumea se oftica.

ppps. la noua televiziune am un contract f bun din toate punctele de vedere. sefii mei: sorin enache director al trustului  si teo. am avut 4 oferte: antena 1, antena 2, kanal d si romantica… 

Lasă un răspuns

