elfriede


n-am facut parte niciodata din grupul cititorilor in autobuz. in ultimii doi ani nici din grupul celor care mai citesc cate putin seara inainte de culcare. am trait nijte temeri, dupa ce m-a innebunit de cap cititu de pdf-uri.

anyhow, de cateva zile imi dau intalnire la aceeasi ora cu paula, brigitte, erich, heinz si vorbele lui elfriede. imi plac mult doua femei. wendy cope si elfriede.  wendy ma energizeaza razand, elfriede imi da palme si stare de fightclub.

si abia astept locu in 133. in nari rasuna cumva miros de aracet si de chec. m-am impreitenit cu elfriede mai demult. am tot cautat-o, i-am sters de cateva ori  copertile de praf, am facut-o cadou, am recautat-o, si m-am hotarat s-o iau cu mine. vreau sa ma despart de elfriede. ca sa-i caut apoi surorile. abia astept s-o pun la loc in raft, de data asta cu zambet implinit. cand am s-o ating vreau sa-mi spuna ca paula si brigitte sunt inchise acolo, ca paula si brigitte nu vin nici la de 3 x femeie, nici la iarta-ma, nici la confidenta, ca raman acolo, in tara lui viata-mea-e-altcineva.

Lasă un răspuns

