Lucian Pintilie – Premiul Gopo pentru Intreaga Opera


Asociatia pentru Promovarea Filmului Romanesc (APFR), organizatoarea Festivalului International de Film Transilvania (TIFF) de la Cluj Napoca, lanseaza in luna martie prima gala dedicata industriei de film din Romania. Este vorba despre Premiile Gopo 2007, un eveniment ce isi propune sa celebreze valorile cinematografiei romanesti.

DECI: – Prima editie: 26 martie la Palatul Bragadiru – Sala Colosseum; in direct de TVR 1, de la ora 21.00. Prezinta: Catalin Stefanescu.

Invitati: Medeea Marinescu – Maria Mirabela din filmul cu acelasi titlu semnat de Ion Popescu Gopo in anul 1981, Victor Rebengiuc, Oana Pellea, Florin Piersic Jr, Maria Dinulescu, Nae Caranfil, Alexandru Papadopol, Daniela Nane, Mihai Calin, Lia Bugnar, Dragos Buhagiar, Irina Schrotter, Andreea Raicu, Tania Popa, Dan Chisu, Elvira Deatcu, Mihai Malaimare, Luminita Gheorghiu, Tudor Istodor, Anaq Ularu, Catinca Roman si multe alte personalitati din cinematografie si show biz.
a se nota:

Trofeul Gopo pentru Intreaga Opera se ofera lui Lucian Pintilie.

de ce sa va uitati: fiindca nu stiti ce pierdeti! pentru ca e prima editie. pentru ca s-a chinuit lumea s-o organizeze. pentru ca merita. pentru ca avem si noi ceva glamour in sfarsit pt filmu romanesc.

mereti de vedeti nominalizarile pe linku asta: http://www.tiff.ro/ro/gopo/nominalizari-premiile-gopo-2007

ps- nu mi-am gasit inca pantfoi comozi :((

pps. zombie6 este rau cand zice de najpa de marilena de la p7. e un mediumetraj destul de ok

ppps. mea culpa si minus 10 puncte k mi-a luat mnezeu mintzile si n-am realizat ca filmu legaturi bolnavicioase este primu la boxoffice pe 2006. tin minte k i-am povestit odata lu colegu cristi k am visat chestia asta.

Lasă un răspuns

