olimpiadele comunicarii


Incepu campania de advertising pentru inscrierile la Olimpiadele Comunicarii, realizata de agentia Leo Burnett, porind de la un concept „atipic”. Adicatelea, care vrea sa participe la chestiune tre sa tina cont de mesaju “Protejeaza sanatatea mintala a juriului. Gandeste-te de 2 ori inainte sa te inscrii”.

unu din efectele asaltarii juriului:

mielu

Anunțuri

3 gânduri despre „olimpiadele comunicarii

  1. Eu cred ca Bogdan Naumovici a capiat definitiv. Si la Leo, lucrurile merg din ce in ce mai rau, daca tot continua cu linia asta a badaraniei mioritice, carpatin plesuve de putinii neuroni neatinsi de mitocanie si de prost gust.

    Publicitatea, in varianta ei „haute-couture” (asa cum se pozitioneaza si Leo Burnett, cel putin, asa cum se vrea vazuta) are si functia de educatie, de estetism. Or, Naumovici pentru mine a devenit exemplul grobianismului umblator la romani.

    Oare de ce? Tipul mi s-a parut initial chiar foarte inteligent si intuitiv…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s