de Scenarii false si jignitoare


 V. C. a revenit. azi e suparat iar. pe securirsti. ca de obicei. si e trist.

24 Septembrie 2007

 Scenarii false si jignitoare

  M-am sculat de dimineata sa fac cumparaturi de la magazinul Kaufland Colentina. Dupa ce am facut cumparaturile la iesire a sunat zgomotos celor de la paza o teava de sus ca eu am o problema, am furat.

  A venit un paznic la mine, va rog bonul dvs.!

  I-am dat bonul ca am vazut ca era manipulare.

  Va rog sa imi dati Muschiul file. I-am dat muschiul file. Veniti dupa mine ca va dau eu muschiul file afara. Bine dar este platit i-am raspuns. Da si ce daca…

 Toate scenariile astea au fost facute de politie. Ca sa arate ca eu am furat desi nu era adevarat. Am bonul acasa.

   Pentru ca cei din Comitet sa poata sa isi puna listele de intretinere la avizier, fiindca acestea nu au mai aparut de multa vreme. Dar ce treaba am eu si fiul meu care nu este in Bucuresti de frauda facuta de cineva in 1998 ?! De asemeni a vrut sa arate cat de cinstit este omul care mi-a luat locul la femeia cu care am locuit si trait sase luni si care a facut afaceri in strainatate dar si el Ploiesteanul care a fugit de frica de la Ploiesti ca sa nu moara. El saracul pleca la serviciu. Numai eu eram hotul planificat de politia de siguranta si incredere din sectorul doi.

    De ce D-na din comisia de cenzori nu si-a pus fiul Palaghia ex-securist la intercontinental si a fugit la Paris dupa 1989  si l-a pus pe fiul meu care a plecat la studii in 1990, ca sa fiu manipulat eu.  

    Cata mizerie, poate indura un om si fiul lui de la securistii si politistii care acopera adevaratii hoti.

Cu stima, V.. C…

Lasă un răspuns

