de Suzuki


de cum m-am delectat fugitiv cu prajitura (da!) cu dovleac, de la colega Lumi, in cantitatea maxima de pranz, respectiv 2 bucati juicy, fluffy, bestial..

si de cum am zambit io azi la prima chestie din inboxu de gmail:

adica asta de mai jos:

Inceputul anului scolar, intr-un liceu din America. Diriginta prezinta
clasei un nou coleg: Sakiro Suzuki, din Japonia.

Incepe ora.

Diriginta: Sa vedem cine stie cel mai mult din istoria Americii. Cine a
zis: „Libertate sau moarte!”?

Tacere de mormant in clasa.

Suzuki ridica mana: Patrick Henry 1775, Philadelphia .

Diriginta: Bravo Suzuki! Si cine a zis: „Tara este poporul, de aceea
poporul nu poate sa moara!”?

Suzuki: Abraham Lincoln 1863, Washington.

Diriginta se uita peste clasa: Mi-e rusine pentru voi! Suzuki vine
din
Japonia si stie mai multe despre America decat voi!

O voce din spate: Pupa-ma-n c….., Jap’ imputit!

Diriginta: Cine a spus porcaria asta?

Suzuki se ridica si zice: Generalul McArthur 1942 la Guadalcanal, si
Lee Iacocca 1982 la sedinta actionarilor Chrysler.

Alta voce: Imi vine sa vomit!

Diriginta striga: Cine a fost nemernicul?

Suzuki: George Bush Sr. catre prim-ministrul japonez Tanaka, in timpul
unui dineu de lucru, Tokio 1991.

Un elev zice: Sa mi-o s……!

Diriginta crizata: De ajuns! Cine a fost impertinentul?

Suzuki: Bill Clinton catre Monica Lewinsky, 1997, Washington, Casa
Alba, Biroul Oval.

Alt elev: Suzuki e un rahat mare!

Suzuki: Valentino Rossi, 2002, Brazilia, Superbike GP.

Diriginta lesina. In clasa – haos total. Se deschide usa si intra
furios Directorul, care spune: O adunatura de idioti mai mari ca voi
n-am vazut in viata mea!

Suzuki: Traian Basescu catre Parlamentul Romaniei, dupa suspendarea din
functie, 18 aprilie 2007.

Un gând despre „de Suzuki

Lasă un răspuns

