de filmu in care as trai


de la Andra vine leapsa filmului de-as trai in el la o adica. si m-am nostalgizat cu arabella si cu norii negri.

ma pregateam s scriu ca mi-a iesit la test ca sunt peter petrelli sau k am votat ca vreau s iau promicin in 4400; deci sa bantui intre heroes si astalalt serial.

da brusc insa nu mi-am adus aminte altceva decat „to have and have not” cel putin asa parca se chema un film cu humphrey bogart si lauren bacall, parca scenariu era william faulkner. ciudat tare ca mi-am amintit asa de el.
nu stiu daca in filmu ala as vrea sau nu… ala imi rasare intre simturi acuma. sau mai bine zis relatia lor…
da, toata lumea s-ar fi asteptat sa zic in continuare ceva gen „you’ve got mail”, but, been there…

acuma, marturisesc  ca, de foarte multe ori, totusi, in ultima vreme, inainte de somn sau prin vise se strecoara bucati din calatoria la venetia a pustanilor din „a little romance” (el francez, ea americanca studiind la paris) care se romantizeaza nespus, deci.
asadar, asumandu-mi riscu de penibilizare – cel putin pana ma trezesc, raman la povestea asta cu diane lane cand era adolescenta si cu porumbei si cu locuri frumoase si cu strangeri timide de mana.

Lasă un răspuns

