de 1 aprilie


in care se arata ca dna de la horscoptv.ro a trasat la sagetatori o zi de haioshenie cu avertisment ca nu cumva sa jignim din prea mult umor sentimentele celor din jur. asadar, departe de mine gandul de prankuire.

trec in revista stirile zilei de 1 aprilie:

din viata lu mako:

  • imi merge mailul. in toate sensurile si in toate folderele
  • mi-am primit banii inapoi de la unii
  • mi-am gasit capacul de la flash
  • am baut mai mult de 1/2 l de apa plata
  • am fumat pai putin de 6 tigari
  • am primit raspunsuri, salutari si zambicilici de unde meritam/voiam/asteptam
  • am renuntat la ceaiul de ghimbir care mi se pare odios

din vietile lumii:

  • un studiu american demonstreaza ca toate studiile sunt inutile si neverosimile
  • copiii urati si femeile urate au fost banati / banate de pe site-urile de copii sau networkurile facebook, myspace, hi5
  • amy winehouse s-a ingrasat un kilogram
  • la summitul nato se dezbate dieta oficiala ce va trebui urmata de toti locuitorii planetei incadrati la overweight
Lasă un răspuns

