de kylie, voluntari si piticu


in care se arata ca rasu lu colegu piticu este nu doar contagios, ci si inflexat nazist.
inspirat de durerea mea care n-am bilet la concertu de sambata a lu doamna Kylie si de informatia primita de la melco si transmisa in stil Ym (cum ca organizatorii searchuiesc dupa voluntari, iar eu sunt trista ca 1. nu pot ca-s cam batrana pt spalat scaune pe stadion si-s si anchilozata 2- totusi vinerea e zi de munca 3- masa cu staff-ul nu mi se pare f rewarding), colegu piticu zice pe blogu personal – acilisha – ca Emagicu cauta sclavi.
deci doresc prin prezenta sa ma dezic de aceasta zicere, pt ca respect voluntariatu care-am fost ei eu la vremea mea si mi-a placut. si-l respect si pe colegu, ca mi-a dat tigara si-a asteptat cavalereste s-o si termin.

acestea fiind zise, cine are bilete in plus la concert?

ps – aruncati un ochisor in treacat si aici, la ce zice domnisoara suzy.

Un gând despre „de kylie, voluntari si piticu

  1. iti scriu aici asha k dupa ce o crapat messu vad k si adiumu da kixuri. te-ai astepta m mult de la un mac.. kiar si-asa antic cum e asta de la posacii&posacii. pe scurt: miercurea asta te cari, fa?! k mie imi trebe sa dorm in zona la tine miercuri/joi k sa fiu m aproape de ambasada kazahstanului (don’t even ask!)…
    a! si cu dedicatie pt tine am aflat k la cj vremea e instabila. e loc si de sandale (deci marsh la pedi si imi cer scuze pt bruiaj) dar musai haina groasa pt nopti furtunoase ad literam

Lasă un răspuns

