de multumirile de azi


care se indreapta catre d.r. pt vineri si in general, atat post cat si anticipat, colegului de banca alexandru pt ca exista si deci cu strangeri de maini si plecaciuni, chiar daca am ajuns la un punct critic al relatiei noastre caci nu e pregatit sa intre in makosfera asa ca n-o sa-l mai sun sa imi de mancare, colegului piticu pt ca se lasa calcat de geniu din cand in cand si in general pt ca. adica prin asta sper ca imi va duce povestea catre analele blogosferei sub titlul de roman LA ZON CREPIUSCULER DE MAKO, sau makosfera. si nu in ultimul rand vecinelului care mi-a daruit mare bucurie azi. bucuria se numeste wireless functional, adica care merge.

imi tin pumnii, maine urmeaza episodul 5 din foiletonul MUFA, care-a debutat pe data de 15 aprilie. tagline: „ce, internetu vine prin mai mult de 3 fire?”

3 gânduri despre „de multumirile de azi

  1. Pingback: Replica zilei de la IT at » piticu .ro

Lasă un comentariu