tiff-isme zilele 2-3-4-5-6


in care se arata ziua 6 in care nu am ajuns pe o distanta de mai mult de 300 m in arealu cinema republica cluj. adica implicit nici in centru macar. ziua 2 de tiff. mai lejereala aparent. bagi mi-a adus iaurt. zdravan. de 6 grame. nu din ala usurel. adica mi-am pus o dorinta. si s-a implinit. am fumat dimineata. iulia blaga e si mai draguta d cand si-a dat demisia de la rl. si multa lume dragu. si  ziua rroma.

mda. seara rroma cu elvis romano dezacordat a fost cool. elvis cool. si meeting pointu full. n-am citit aperitiff-ul. desi a fost plasat strategic la baie cu paginile inspre buda sa se poata citi ce scrie gradinariu. era ceva frumos. asa. la party de dupa like very boring. prin urmare snitel. si enigma, o locatie f dragu cu terasa unde pe ploaie s-a proiectat pana la urma filmul cu the pixies. la care am adormit intr-un sac de nailon.  am inteles ca am dat sms noaptea ajunsa in pat. sper sa aflu la cine si  sa primesc si raspuns. nu cred ca era ceva grav. da la enigma cafe este f cool. sa va duceti. e aproape de agape. am mai zis ca e dragu?

a, si m-am vazut cu bagi. si cu sorana. si am vbit mai mult de 5 min cu cami jula. meaning ca am si dovada poza. si am uitat sa zic de hordila  cu palarie care merea cu mine pe strada care-aveam fusta de la ziua rroma.  da, al nostru hordila intreba gagici daca nu vor sa cumpere un ceas. si ma denumea piranda. si fa. nu indeajuns cat sa ne interzica accesul undeva. poate pt ca sunt blonda. foarte blonda.

eh…si acuma e duminica, am o rosie intr-o caserola, o vitamina langa mine si uau e ziua copilului adica prima in care am incropit gastritei mele un mic dejun.

vivat!

Un gând despre „tiff-isme zilele 2-3-4-5-6

Lasă un răspuns

