de iunie. 3 iunie


undeva cald. undeva bate vantul. undeva ziua. vad ziua. si-am ajuns la un 3 iunie in care Tara isi verniseaza expozitia. Tara von Neudorf de care mi-am amintit brusc thinking of a strange thing that happened cand veni Vanessa Redgrave la Cj si Allah Tara imi dadu un plic pt ea din care-a pastrat ceva nu mai retin ce.. dar styiu ca mie mi-a ramas o kestie ca o brosura, maro, cu desene ciudate. si cum ziceam, diseara la 6, la enigma cafe se verniseaza Tara si vin sa-l vada amicii de la LiberTv si multimea de cunostinte care vorbesc despre el ca despre un geniu al portretelor facute pe bibii vechi. anyhow, Tara e interesant si trebe vazut. si opera lui zic.  asa ca daca aveti vreme, mereti.

io mi-as dori sa ajung la ora aia la filmu lu bize. mathias bize. About Crying. adica beneficiile plansului. bize e  o experienta interesanta descoperita anul trecut tot la tiff, dupa inchiderea festivalului.  si tare l-as urmari, zic.

anyhow, cineva face poze si incruntarea tastaturiceasca nu-mi sta bine, asa ca mai bine ies sa vad ziua si copiii de pe strada.

Lasă un răspuns

