de tiff bucureşti


care-am văzut shakespeare colţ cu victor hugo. chiar drăgu. cu câteva mici aţipeli a fost cool. sala arhiplină la elvira popescu. luni se întâmpla asta. da a trecut mult până am notat chestiunea cat de cât, pt că mă dor piciorushele. şi nu de la îngheţata pe care-am împărţit-o ieri cu lu, the great lu.
cred că de la meci, că a fost subiectul cel mai fierbinte zilele astea. nanagabi a ţinut cu olanda. că ea are mai mereu dreptate la faze din astea. azi a măsurat un metru de cărţi. arată bine metrul ăla, baftă cui le primeşte. n-am citit încă 30 de centimetri luaţi acu 2 luni.

undeva e simplu şi cald. cu briză. pe insula mako, desigur. still searching.

Lasă un răspuns

