de sa-mi dea inapoi 69-le


in care se arata indignarea asupra situatiei si a faptului in care ma gasesc de-69-le-zata adica. o mana criminala m-a transformat in unica persoana de pe scara ramasa fara cifre la cutia postala. care erau noi, lucioase, reliefate, mari, aurii, remarcand adevarul absolut al existentei si fiintarii mele in acest bloc din sectorul 1, si anume dovada cuprinsa in 69. deci cineva a comis infamia de a ma priva de partea cu sunt blonda si stau la 69. acum 3 zile. ieri s-a milostivit si mi-a lasat 6-le. azi a disparut 6-le si-a pus 9-le, la locul lui. care nu e 6 intors ca m-am uitat. am fost vaduvita de o cifra. aia care implineste identitatea cutiei postale. care striga dupa dreptate. sa-mi dea inapoi 69-le zic, ca de nu, le pun capcane si le transmit unde negative sa-i loveasca karma-n cap sa zic asa pe sleau direct…
apartamentu 69

9 gânduri despre „de sa-mi dea inapoi 69-le

  1. si eu zic la fel! solicit si daune morale care m-a afectat profundamente acest aspect care cand ma intoceam seara acasa priveam cu obida la cutia postala, ramasa nuda in fata natiunii, expusa si lipsita de aparare. si eu nu puteam face nimic. deci cm trait si o mare stare de neputinta, amestecata cu ciuda, enervare ba chiar rascoala.

  2. Grupul blondelor purtatoare de 69 pe cutia postala solicita hotilor furaciosi de cifre sa readuca numerele in viatza lor si sa se intoarca in grupul micilor infractori care viseaza mari lovituri in scara blocului.

    Am zis!

  3. Grupul blodelor purtatoare de 69 pe cutia postala solicita hotilor furaciosi de cifre sa readuca numerele in viatza lor si sa se intoarca in grupul micilor infractori care viseaza mari lovituri in scara blocului.

    Am zis!

  4. @ killer: deci nu este nimicutza de ras, totul este pur si simplu adevarat si strigator la ceruri prin realitatea incastrata in adevar. daca ai fi blonda cu picioare scurte ai intelege.

    @ colegu: acesta a fost raspuns chel . clar. si irevocabil.

    @ nanagabi: multumiri pt campanie. vreau si banner freeeeee sa vada nenorocitul si mana criminala

  5. mako, in numele intregului colectiv de la niu midia zic: sa-l lasam pe nenea ala de ti-a luat 6-le cu undele negative, iar noi iti vom cumpara un 69 mai mare si mai frumos. mi-e doar sa nu fie atit de frumos cit sa vrea toata scara 69 ca al tau 🙂

Lasă un răspuns

