happy b 4 stressy m


2 ani de la hello world. iaca chestie. a facut 2 ani blogu’. in cinstea lu acest eveniment inkin o buctutza de ciocolatutza alba cu crema de zmeura. de la ciocolaterie. e scumpa, de aia e numa una. ca nu bloggeresc p bani. adik nu bloggaresc, dooh, scriu prostii pe un blog. unu caruia mi-a venit in cap sa-i numar zilele pana sa-l pun pe un domeniu de mi l-am luat anu trecut pe vremea asta si pe care nu-l folosesc, desi i-am platit hostingu. cred ca expira si ala curand. deci cand voi sti pe de rost definitia de la DNS, fac pasu. glumesc, atata stiu si eu.  deci cand m-oi face bine si-oi putea urca scari, oi urca si blogu pe domeniu ala. nu-i o promisiune. e un plan. ca si ala cu urcatu scarilor. saptamana viitoare pe vremea asta imi propun sa urc cu brio 5 trepte. so help me xefo! and god who created the men who created xefo.

Lasă un răspuns

