de conditia fizica a personalului de serviciu


overheard la toaleta:

– doamna felicia, ati vazut cum face doamna nutzi cu matura?

– pai da, are conditie fizica, de la spondiloza

– normal, si eu fac cu matura, ar trebui sa ne adunam la genuflexiune in fata la lift dimineata, de inviorare

– si coarda. am adus-o si azi.

– cand eram la scoala saream de 150 de ori fara sa gafai. ieri am sarit decat 20.

– si eu. da mai incercam, ca nu mai avem bani sa mergem la recuperare langa metrou si e si aglomerat acolo.

– eu sunt grasa, da coarda pot. si mai dansez cu aspiratorul. da cand dansez moldoveneste, asa grasa cum sunt, ma invart 3 dansuri si nu gafai, nu nimic. foarte usor ma invart. ca imi place. da cu matura nu pot, ca doamna nutzi.

– pai atunci ramane stabilit, doamna felicia aduceti coarda si facem pe rand, si mai incercam si cu matura. nu se poate asa, ca vin sarbatorile si avem de treaba, a zis la televizor ca sa facem miscare si poate scapam si de gripa si astea.

in care se arata ca asta da motivatie de grup! Ole!

Lasă un comentariu